کسب و کار در شبکه شرکای تجاری بر این رویکرد استوار است که هر سازمانی فارغ از اینکه دولتی یا غیر دولتی، انتفاعی یا غیرانتفاعی، بزرگ یا کوچک باشد، قطعا اعضاء و مخاطبینی را پشتوانه خود دارد که خدمت رسانی به ایشان را میتوان از اهدف متعالی هر سازمانی برشمرد. صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک کشاورزی نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده و به منظور ارتقاء، بهبود و توسعه خدمات به اعضای خود میکوشد تا ارزشی نو خلق نماید با این تفاوت که این ارزش متشکل از محصول یا خدمت و یا ترکیبی از این دو دسته باشد.
به یاد بودن و ارج نهادن به شما همراهان همیشگی و گسترش ارائه خدمات قابل توجه به شما بزرگواران ما را برآن داشت تا اقدامات موثری را در دستور کار خود قرار دهیم، به همین منظور رایزنیهای لازم در جهت توسعه فضای خدمت رسانی را با کسب و کارهای متعدد جهت ایجاد شبکه شرکای تجاری آغاز و به نتایج قابل تعملی در این خصوص دست یافتهایم که نمود آن را در آیندهای نچندان دور در سازمان خود شاهد خواهیم بود.
نکته مهم آنکه اقدامات صورت گرفته در این مدل کسب و کار صرفا به ارائه خدمات رفاهی و تامین آتیه محدود نشده و حوزه های مختلف خدماتی منجمله؛
- سفر و گردشگری
- اقامتی و پذیرایی
- تفریح و سرگرمی
- سلامت و تندرستی
- آموزشی
- بیمهای
- حقوقی
- مراکز خرید و ...
را نیز تحت پوشش خود قرار داده است که ارائه برخی از این خدمات به منظور افزایش اطمینان و آرامش مخاطبین با بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین به صورت آنلاین خواهد بود.